לפני שנים, בחנוכה 1982, גיליתי לראשונה את החוברת הקטנה ספר 'דרך הלימוד', אחד מהספרים הרבים שנכתבו והופצו לציבור על ידי מוהרא"ש זצ"ל. הוא החדיר לתוך הספר בעל הכריכה הקטנה והצנועה הזו, עוצמה רבה כל כך שכל מה שנדרש היה קריאה אחת כדי לשנות לחלוטין את כיוון חיי! בזמנו, לא הייתי מודע לכך שמקור המילים היקרות שקראתי היו ממוהר"ר נחמן מברסלב זצוק"ל.

היה זה ר' יואל רוט שליט"א שיידע אותי על שיחת הר"ן המכונה שיחה ע"ו, שבה ראיתי בבירור את כל הרעיון של הספר. לאחר שלמדתי את השיחה ידעתי מיד שאני צריך לנסות וליצור מהרעיון הנפלא הזה שיר ולאפשר לי לחלוק את הרעיונות היקרים האלה עם אנשים נוספים.

בתחילה יצרתי תקציר לשיחה עצמה לכדי טקסט שניתן לשיר, טקסט שאני מקווה מכיל את מילות השיר הזה, ואז הגיעה המנגינה שבסייעתא דשמיא תהפוך ל"מרכבה" שתעביר את המילים הנצחיות והמשנות חיים האלה הלאה לליבם ולמוחם של אלו המבקשים להיכנס ל'ים התלמוד'. זכיתי לסייעתא דשמיא גדולה והנה התוצאה לפניכם.

יוסי טיברג הפיח חיים בתהליך, כפי שהוא עושה ברוב עבודתי; אלי קליין ואיצי ברי מירושלים יצרו את העיבוד; יוסי צווייג יצר את הוויז'ואל ואילו ר' יואל רוט שליט"א מציג את היצירה עם אמירה ברורה של הרעיון ביידיש:

"ווייל נאר ווען מ'לערנט לעבט מען!"

תגובות

לא נמצאו תגובות חדשות
תוכן התגובה הינו שדה חובה.