יהודים בכל מקום מגרשים את החושך במשך שמונה לילות - לילות החנוכה. במהלך הלילות החשוכים והארוכים של החורף, התחושה כאילו אינך יכול לראות רחוק מאוד. אבל אורות החנוכייה המהבהבים של חנוכה נותנים לנו מסר של תקווה, של עתיד, של עצם הגאולה שלנו.

פרחי  ניו יורק, אחד הקולות הרעננים בסצנת המוזיקה היהודית, בהדרכתם של המפיק הנודע איצי בולד, ומפיק הסרטים מוטי ברקוביץ', מאחדים כוחות עם 'בוני עולם', הארגון המפורסם, שהופך את תקוותיהם של זוגות חשוכי ילדים למציאות, על ידי מתן כל המשאבים הדרושים כדי להגשים את חלומם.

השיר 'Message of the Candles', הוא יצירה חדשה לגמרי שנכתבה על ידי איצי בולד, עבור פרויקט ספציפי של בוני עולם, המהווה קול לילדי המחלקה לשימור פוריות בסרטן - 'אונקו-פוריות', הממתינים לכספים לכיסוי הטיפול בהם. במקום להתמקד באפלת הסרטן, הם והוריהם התמקדו בעתידם.

שימור פוריות בסרטן, הוא הכרחי לילד שעובר טיפול בסרטן כדי שיהיה לו עתיד כהורה. עד כמה שזה חשוב, רוב הביטוחים לא מכסים את ההליך שעולה כמה אלפי דולרים. גם בבני עולם נרשמה עלייה של למעלה מ-100% במספר המקרים הזקוקים לעזרה כלכלית בשנה האחרונה. בחנוכה הזה, תוכלו להפיג חלק מהחושך שלהם ולתת להם להחזיק בעתידם, במהלך החודשים הקרובים של הטיפול בסרטן. אנחנו מקדישים להם את השיר הזה, ואת כל התרומות שיגיעו בזכותו. יהי רצון שיהיה זה אור של ריפוי ותקווה שיאיר בזמנים אפלים.

 

קרדיטים:

הפקה: איצי בולד
הפקת קליפ: מוטי ברקוביץ'
תאורה: כריס מיטשל
עיצוב הפקה: משה לייב גרוס
ניצוח מקהלה, לחן, מילים: איצי בולד
הפקה ועיבודים מוזיקליים: אריה קונסטלר ואיצי בולד
מפיק בפועל של בוני עולם: ברוך גולדברגר

מוזיקאים:
איצי בולד: פסנתר
אריה קונסטלר: גיטרות בס, חשמליות ואקוסטיות
ברק אהרון: תופים

הוקלט באולפני ההקלטות 'Roar' ובאולפני איצי בולד
קולות בוגרים: אריה קונסטלר
מיקס ומאסטרינג: אריה קונסטלר

תגובות

לא נמצאו תגובות חדשות
תוכן התגובה הינו שדה חובה.